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Anlotinib+Cadonilimab+PULSAR in Advanced Biliary Tract Cancer

3. Juni 2026 aktualisiert von: Wang Xin, West China Hospital

A Phase II Clinical Trial of Anlotinib Combined With Cadonilimab and PULSAR in Previously Treated Advanced Unresectable or Metastatic Biliary Tract Cancer

This study aims to evaluate the safety and preliminary efficacy of anlotinib combined with cadonilimab and PULSAR in previously treated advanced unresectable or netastatic biliary tract cancer.

Studienübersicht

Studientyp

Interventionell

Einschreibung (Geschätzt)

26

Phase

  • Phase 2

Kontakte und Standorte

Dieser Abschnitt enthält die Kontaktdaten derjenigen, die die Studie durchführen, und Informationen darüber, wo diese Studie durchgeführt wird.

Studienorte

    • Sichuan
      • Chengdu, Sichuan, China, 610041
        • West China Hospital, Sichuan University

Teilnahmekriterien

Forscher suchen nach Personen, die einer bestimmten Beschreibung entsprechen, die als Auswahlkriterien bezeichnet werden. Einige Beispiele für diese Kriterien sind der allgemeine Gesundheitszustand einer Person oder frühere Behandlungen.

Zulassungskriterien

Studienberechtigtes Alter

  • Erwachsene
  • Älterer Erwachsener

Akzeptiert gesunde Freiwillige

Nein

Beschreibung

Inclusion Criteria:

  • Age: 18-75 years, regardless of gender.
  • Histopathologically confirmed diagnosis of biliary tract cancer (BTC).
  • Patients with unresectable or metastatic BTC who have progressed after at least one line of standard systemic therapy
  • At least one measurable lesion (RECIST v1.1) not previously irradiated.
  • ECOG Performance Status (PS): 0-1.
  • Expected survival ≥ 3 months.
  • Willing and able to comply with study procedures, treatment, and follow-up.
  • No contraindications to radiotherapy.
  • Adequate organ function: WBC ≥ 2.5×10⁹/L, ANC ≥ 1.5×10⁹/L; PLT ≥ 75×10⁹/L; Hemoglobin (HGB) ≥ 90 g/L (no transfusion or EPO dependence within 7 days); Total bilirubin (Tbil) ≤ 1.5×ULN; ALT/AST ≤ 5×ULN;Albumin ≥ 30 g/L; INR ≤ 1.5×ULN; Serum creatinine (Cr) ≤ 1.5×ULN;Urine protein ≤ 1+
  • Prior immunotherapy must have been discontinued for at least 4 weeks (to avoid cross-reactivity).
  • Voluntary participation with signed informed consent form.

Exclusion Criteria:

  • History of severe allergic reactions to chimeric, human, or humanized antibodies, or fusion proteins.
  • Pregnant or lactating women; men or women of childbearing potential who are unwilling or unable to use effective contraception.
  • History of other malignancies within the past 5 years, except for: malignancies treated with curative intent with no known active disease for ≥ 5 years prior to first dose and with low potential risk of recurrence; adequately treated non-melanoma skin cancer or lentigo maligna without evidence of disease; adequately treated carcinoma in situ without evidence of disease.
  • Clinically symptomatic moderate to large volume pleural or peritoneal effusion.
  • Active bleeding or coagulopathy (PT > 16 s, APTT > 43 s, INR > 1.5 × ULN), bleeding tendency, or ongoing thrombolytic, anticoagulant, or antiplatelet therapy.
  • History of gastrointestinal bleeding within the past 6 months, or clear evidence of gastrointestinal bleeding tendency, such as: known active localized ulcerative lesions, fecal occult blood ≥ 2+ (patients with persistent fecal occult blood 1+ should undergo gastroscopy).
  • Severe gastric or esophageal varices requiring interventional treatment.
  • Untreated active hepatitis B. (Note: Subjects with hepatitis B who are receiving antiviral therapy and have HBV viral load < 2000 IU/mL may be permitted to participate in the study.)
  • Active hepatitis C, defined as positive anti-HCV antibody or positive HCV-RNA with abnormal liver function.
  • History of psychoactive substance abuse that cannot be discontinued, or history of psychiatric disorders.
  • History of solid organ or bone marrow transplantation, or active autoimmune disease requiring systemic treatment within 2 years prior to first dose.
  • Known immunodeficiency disease or HIV infection.
  • Objective evidence of past or current pulmonary fibrosis, interstitial pneumonia, pneumoconiosis, radiation pneumonitis, drug-related pneumonitis, or severely impaired lung function.
  • Major surgery (e.g., hepatic or other site) within 4 weeks prior to first dose, or minor surgery (e.g., simple excision, tooth extraction) within 1 week prior to first dose.
  • Receipt of vaccination within 30 days prior to first dose.
  • Occurrence of abdominal fistula, gastrointestinal perforation, or intra-abdominal abscess within 4 weeks prior to first dose.
  • Any clinically significant laboratory or physical abnormality that, in the investigator's opinion, may affect safety evaluation, such as: active infection requiring systemic treatment, uncontrolled diabetes, hypertension that cannot be controlled to within normal range (systolic blood pressure > 140 mmHg, diastolic blood pressure > 90 mmHg) after treatment with ≤ 2 antihypertensive drugs, myocardial infarction within the past 6 months, thyroid dysfunction ( > NCI CTCAE v5.0 Grade 1), etc.
  • Any other condition that the investigator considers inappropriate for enrollment.

Studienplan

Dieser Abschnitt enthält Einzelheiten zum Studienplan, einschließlich des Studiendesigns und der Messung der Studieninhalte.

Wie ist die Studie aufgebaut?

Designdetails

  • Hauptzweck: Behandlung
  • Zuteilung: N / A
  • Interventionsmodell: Einzelgruppenzuweisung
  • Maskierung: Keine (Offenes Etikett)

Waffen und Interventionen

Teilnehmergruppe / Arm
Intervention / Behandlung
Experimental: Anlotinib + Cadonilimab + PULSAR
Personalisierte ultra-fraktionierte stereotaktische adaptive Radiotherapie
Anlotinib Combined with Cadonilimab

Was misst die Studie?

Primäre Ergebnismessungen

Ergebnis Maßnahme
Zeitfenster
Objective response rate (RECIST v1.1)
Zeitfenster: From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment

Sekundäre Ergebnismessungen

Ergebnis Maßnahme
Maßnahmenbeschreibung
Zeitfenster
Progression free survival
Zeitfenster: From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
Overall survival
Zeitfenster: From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
Number of participants with treatment-related adverse events as assessed by CTCAE v5.0
Zeitfenster: From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment
the incidence of adverse events (AE) or severe adverse events (SAE) assessed by CTCAE v5.0
From the first patient enrollment until 6 months after the last patient enrollment

Mitarbeiter und Ermittler

Hier finden Sie Personen und Organisationen, die an dieser Studie beteiligt sind.

Publikationen und hilfreiche Links

Die Bereitstellung dieser Publikationen erfolgt freiwillig durch die für die Eingabe von Informationen über die Studie verantwortliche Person. Diese können sich auf alles beziehen, was mit dem Studium zu tun hat.

Allgemeine Veröffentlichungen

Studienaufzeichnungsdaten

Diese Daten verfolgen den Fortschritt der Übermittlung von Studienaufzeichnungen und zusammenfassenden Ergebnissen an ClinicalTrials.gov. Studienaufzeichnungen und gemeldete Ergebnisse werden von der National Library of Medicine (NLM) überprüft, um sicherzustellen, dass sie bestimmten Qualitätskontrollstandards entsprechen, bevor sie auf der öffentlichen Website veröffentlicht werden.

Haupttermine studieren

Studienbeginn (Tatsächlich)

3. Juni 2026

Primärer Abschluss (Geschätzt)

30. Juni 2027

Studienabschluss (Geschätzt)

30. Juni 2028

Studienanmeldedaten

Zuerst eingereicht

3. Juni 2026

Zuerst eingereicht, das die QC-Kriterien erfüllt hat

3. Juni 2026

Zuerst gepostet (Tatsächlich)

9. Juni 2026

Studienaufzeichnungsaktualisierungen

Letztes Update gepostet (Tatsächlich)

9. Juni 2026

Letztes eingereichtes Update, das die QC-Kriterien erfüllt

3. Juni 2026

Zuletzt verifiziert

1. Juni 2026

Mehr Informationen

Begriffe im Zusammenhang mit dieser Studie

Plan für individuelle Teilnehmerdaten (IPD)

Planen Sie, individuelle Teilnehmerdaten (IPD) zu teilen?

UNENTSCHIEDEN

Beschreibung des IPD-Plans

IPD will not be shared in order to protect participant confidentiality, in compliance with local data protection regulations and ethical committee requirements. Additionally, IPD sharing is restricted under contractual agreements with study sponsors/partners, who retain data ownership for independent analyses. Given the complexity and size of the dataset (e.g., genomic/imaging data), anonymized IPD sharing is technically unfeasible without risking data integrity. Furthermore, to safeguard intellectual property rights and permit ongoing secondary analyses by the research team, IPD will be retained internally.

Arzneimittel- und Geräteinformationen, Studienunterlagen

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Arzneimittelprodukt

Nein

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Geräteprodukt

Nein

Diese Informationen wurden ohne Änderungen direkt von der Website clinicaltrials.gov abgerufen. Wenn Sie Ihre Studiendaten ändern, entfernen oder aktualisieren möchten, wenden Sie sich bitte an register@clinicaltrials.gov. Sobald eine Änderung auf clinicaltrials.gov implementiert wird, wird diese automatisch auch auf unserer Website aktualisiert .

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