Ta strona została przetłumaczona automatycznie i dokładność tłumaczenia nie jest gwarantowana. Proszę odnieść się do angielska wersja za tekst źródłowy.

Rekrutacja wszystkich ściśle karmionych piersią dzieci z krwią w stolcu

8 maja 2017 zaktualizowane przez: Farrah Lazare, MD, Winthrop University Hospital

Nietolerancja białka mleka matki i spożycie nabiału przez matkę

Karmienie piersią jest najbardziej wartościową formą żywienia niemowląt i jest zalecane co najmniej przez pierwsze cztery miesiące życia. U niemowląt karmionych piersią może rozwinąć się nietolerancja białek mleka. Postępowanie w przypadku nietolerancji białek mleka kobiecego różni się od postępowania w przypadku nietolerancji białek mleka krowiego u niemowląt karmionych mieszanką. Ponieważ mleko matki jest przez wielu uważane za lepsze pod względem odżywczym od mleka modyfikowanego i powoduje przywiązanie matki do niemowlęcia, matkom często mówi się, aby kontynuowały karmienie piersią. Pomimo braku danych opartych na dowodach potwierdzających lub odrzucających modyfikację diety matki, sugeruje się, aby całkowicie eliminowały one własne spożycie produktów mlecznych i unikały suplementacji mlekiem modyfikowanym na bazie mleka krowiego. Badacze przeprowadzają to badanie, aby wykazać, że usunięcie nabiału z diety matki karmiącej piersią nie spowoduje ustąpienia nietolerancji białka mleka matki.

Przegląd badań

Status

Zakończony

Interwencja / Leczenie

Szczegółowy opis

Karmienie piersią jest najbardziej wartościową formą żywienia niemowląt i jest zalecane co najmniej przez pierwsze cztery miesiące życia. U niemowląt karmionych piersią może rozwinąć się nietolerancja białek mleka. Postępowanie w przypadku nietolerancji białek mleka kobiecego różni się od postępowania w przypadku nietolerancji białek mleka krowiego u niemowląt karmionych mieszanką. Ponieważ mleko matki jest przez wielu uważane za lepsze pod względem odżywczym od mleka modyfikowanego i powoduje przywiązanie matki do niemowlęcia, matkom często mówi się, aby kontynuowały karmienie piersią. Pomimo braku danych opartych na dowodach potwierdzających lub odrzucających modyfikację diety matki, sugeruje się, aby całkowicie eliminowały one własne spożycie produktów mlecznych i unikały suplementacji mlekiem modyfikowanym na bazie mleka krowiego. Badacze przeprowadzają to badanie, aby wykazać, że wyeliminowanie nabiału z diety matki karmiącej piersią nie spowoduje ustąpienia nietolerancji białka mleka matki. Niektóre niemowlęta mają trudności z trawieniem mleka matki. W takim przypadku lekarz może zalecić matce wyeliminowanie nabiału z diety, dopóki matka będzie karmić piersią lub do ukończenia przez dziecko 12 miesiąca życia. Jednak żadne badania nie wykazały, że ta zmiana w diecie matki faktycznie rozwiązuje problem dziecka z mlekiem matki. Celem niniejszego opracowania jest znalezienie odpowiedzi na to pytanie.

Typ studiów

Interwencyjne

Zapisy (Rzeczywisty)

25

Faza

  • Nie dotyczy

Kontakty i lokalizacje

Ta sekcja zawiera dane kontaktowe osób prowadzących badanie oraz informacje o tym, gdzie badanie jest przeprowadzane.

Lokalizacje studiów

    • New York
      • Mineola, New York, Stany Zjednoczone, 11501
        • Winthrop Pediatric Associates

Kryteria uczestnictwa

Badacze szukają osób, które pasują do określonego opisu, zwanego kryteriami kwalifikacyjnymi. Niektóre przykłady tych kryteriów to ogólny stan zdrowia danej osoby lub wcześniejsze leczenie.

Kryteria kwalifikacji

Wiek uprawniający do nauki

  • DOROSŁY
  • STARSZY_DOROŚLI
  • DZIECKO

Akceptuje zdrowych ochotników

Tak

Płeć kwalifikująca się do nauki

Kobieta

Opis

Kryteria przyjęcia:

  • Kobiety, których niemowlęta są karmione wyłącznie piersią w wieku poniżej 4 miesięcy
  • Niemowlę z dodatnim wynikiem testu gwajakowego w stolcu

Kryteria wyłączenia:

  • Niemowlęta karmione mieszanką

Plan studiów

Ta sekcja zawiera szczegółowe informacje na temat planu badania, w tym sposób zaprojektowania badania i jego pomiary.

Jak projektuje się badanie?

Szczegóły projektu

  • Główny cel: DIAGNOSTYCZNY
  • Przydział: NIE_RANDOMIZOWANE
  • Model interwencyjny: POJEDYNCZA_GRUPA
  • Maskowanie: NIC

Broń i interwencje

Grupa uczestników / Arm
Interwencja / Leczenie
INNY: Dairy Free Diet- gwajakowy + na diecie bezmlecznej
Dieta bezmleczna x 3 tygodnie, następnie kał gwajakowy dodatni
Dieta bezmleczna x 3 gwajakowe stolce. Jeśli wynik jest pozytywny, nabiał jest ponownie wprowadzany do diety.
INNY: Guaiac negatywny na diecie bezmlecznej
na diecie bezmlecznej x 3 tygodnie, następnie kał gwajakowy ujemny
Dieta bezmleczna x 3 gwajakowe stolce. Jeśli wynik jest pozytywny, nabiał jest ponownie wprowadzany do diety.

Co mierzy badanie?

Podstawowe miary wyniku

Miara wyniku
Opis środka
Ramy czasowe
Obecność krwi w stolcu, o czym świadczy dodatni wynik testu gwajakowego w stolcu
Ramy czasowe: 3 tygodnie
Jeśli test gwajakowy jest pozytywny, nabiał jest ponownie wprowadzany do diety
3 tygodnie
gwajakowy ujemny na diecie bez dzienniczka
Ramy czasowe: 3 tygodnie
jeśli gwajakowy wynik ujemny na diecie bezmlecznej po 3 tygodniach, ponownie spróbuje z nabiałem, aby udowodnić, że krew w stolcu jest spowodowana nabiałem w diecie matki
3 tygodnie

Współpracownicy i badacze

Tutaj znajdziesz osoby i organizacje zaangażowane w to badanie.

Daty zapisu na studia

Daty te śledzą postęp w przesyłaniu rekordów badań i podsumowań wyników do ClinicalTrials.gov. Zapisy badań i zgłoszone wyniki są przeglądane przez National Library of Medicine (NLM), aby upewnić się, że spełniają określone standardy kontroli jakości, zanim zostaną opublikowane na publicznej stronie internetowej.

Główne daty studiów

Rozpoczęcie studiów

1 czerwca 2014

Zakończenie podstawowe (RZECZYWISTY)

24 kwietnia 2017

Ukończenie studiów (RZECZYWISTY)

24 kwietnia 2017

Daty rejestracji na studia

Pierwszy przesłany

18 kwietnia 2016

Pierwszy przesłany, który spełnia kryteria kontroli jakości

18 kwietnia 2016

Pierwszy wysłany (OSZACOWAĆ)

20 kwietnia 2016

Aktualizacje rekordów badań

Ostatnia wysłana aktualizacja (RZECZYWISTY)

10 maja 2017

Ostatnia przesłana aktualizacja, która spełniała kryteria kontroli jakości

8 maja 2017

Ostatnia weryfikacja

1 maja 2017

Więcej informacji

Terminy związane z tym badaniem

Inne numery identyfikacyjne badania

  • 14021

Plan dla danych uczestnika indywidualnego (IPD)

Planujesz udostępniać dane poszczególnych uczestników (IPD)?

NIE

Te informacje zostały pobrane bezpośrednio ze strony internetowej clinicaltrials.gov bez żadnych zmian. Jeśli chcesz zmienić, usunąć lub zaktualizować dane swojego badania, skontaktuj się z register@clinicaltrials.gov. Gdy tylko zmiana zostanie wprowadzona na stronie clinicaltrials.gov, zostanie ona automatycznie zaktualizowana również na naszej stronie internetowej .

Badania kliniczne na Dieta bezmleczna

Subskrybuj