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CD30 CAR-T Cells for Low Risk Relapsed Classical Hodgkin Lymphoma (REACH-CD30)

18. Mai 2026 aktualisiert von: New York Medical College

REACH-CD30: Reinduction Therapy Followed by Engineered Autologous CD30.CAR T Cells in Children, Adolescents and Young Adults With Lower-Risk CD30+ Relapsed Classical Hodgkin Lymphoma NYMC 628

Patients with relapsed low-risk CD30 classical Hodgkin Lymphoma will have autologous CD30 CAR T-cell manufactured. Dose escalation will be used to determine the RP2D. Following lymphodepletion, CAR T-cell will be infused.

Studienübersicht

Detaillierte Beschreibung

Patients will have autologous cell collected and they will be manufactured for CD30 CAR T-cells. Following reinduction therapy for relapsed cHL, patients with a good response will receive lymphodepletion therapy and infusion of the CAR T-cells 1-14 days after. We incorporated a dose escalation plan to determine the RP2D. There will be a dose-expansion cohort to collect further safety and manufacturing data.

Studientyp

Interventionell

Einschreibung (Geschätzt)

12

Phase

  • Phase 1

Kontakte und Standorte

Dieser Abschnitt enthält die Kontaktdaten derjenigen, die die Studie durchführen, und Informationen darüber, wo diese Studie durchgeführt wird.

Studienkontakt

Studieren Sie die Kontaktsicherung

  • Name: Mitchell S Cairo, MD
  • Telefonnummer: 914-594-2150
  • E-Mail: mcairo@nymc.edu

Teilnahmekriterien

Forscher suchen nach Personen, die einer bestimmten Beschreibung entsprechen, die als Auswahlkriterien bezeichnet werden. Einige Beispiele für diese Kriterien sind der allgemeine Gesundheitszustand einer Person oder frühere Behandlungen.

Zulassungskriterien

Studienberechtigtes Alter

  • Kind
  • Erwachsene

Akzeptiert gesunde Freiwillige

Nein

Beschreibung

Inclusion Criteria:

  1. Lansky OR Karnofsky score of ≥ 60% (see Appendix VI)
  2. Disease Status: Confirmed diagnosis of CD30+ classical Hodgkin Lymphoma and meets eligibility to undergo re-induction therapy.
  3. Confirmatory re-biopsy of relapsed CD30+ cHL prior to study entry.
  4. Risk Factors: Patient must meet established low-risk factors:

    Stage at Diagnosis = IA, IIA

    • 12 months from end of therapy OR 3-12 months from end of therapy with ≤3 cycles of treatment and no radiation NO B symptoms NO extra nodal disease at relapse NO relapse in a prior radiation field Stage at Diagnosis = IB, IIB, IIIA
    • 12 months from end of therapy NO B symptoms NO extranodal disease at relapse NO relapse in a prior radiation field
  5. Female subjects of childbearing potential must be willing to abstain from heterosexual activity or to use 2 forms of effective methods of contraception from the time of informed consent until 6 months after study treatment discontinuation. The two contraception methods can be comprised of two barrier methods, or a barrier method plus a hormonal method or an intrauterine device that meets < 1% failure rate for protection from pregnancy in the product label.
  6. Male subjects with female partners must have had a prior vasectomy or agree to use an adequate method of contraception (i.e., double barrier method: condom plus spermicidal agent) starting with the first dose of study therapy through 3 months after the cell infusion therapy.
  7. Subjects with a prior or concurrent malignancy whose natural history or treatment does not have the potential to interfere with the safety or efficacy assessment of the investigational regimen are eligible for this trial.
  8. Subject is willing and able to comply with study procedures based on the judgement of the investigator.
  9. Planned to undergo reinduction therapy and found to have a favorable response to one line of reinduction therapy. Patients who are refractory to initial reinduction attempts are considered high-risk and thus not eligible for Cell Product Administration and will be removed from study.

Exclusion:

  1. High-risk relapsed classical Hodgkin Lymphoma with any of the following:

    B symptoms extra nodal disease at relapse relapse in a prior radiation field

  2. Patients under 6 years and over 29 years of age.

Studienplan

Dieser Abschnitt enthält Einzelheiten zum Studienplan, einschließlich des Studiendesigns und der Messung der Studieninhalte.

Wie ist die Studie aufgebaut?

Designdetails

  • Hauptzweck: Behandlung
  • Zuteilung: N / A
  • Interventionsmodell: Einzelgruppenzuweisung
  • Maskierung: Keine (Offenes Etikett)

Waffen und Interventionen

Teilnehmergruppe / Arm
Intervention / Behandlung
Experimental: CD30+ CAR T-cells
Patients will receive infusion of autologous CD30+ CAR T-cells previously manufactured following lymphoma depletion with bendamustine and fludarabine. Dose will vary until RP2D determined.
patients with cHL with a good response following reinduction therapy will receive autologous CD30 CAR T-cells 1-14 days following lymphodepletion
Andere Namen:
  • ALTCAR.30
Patients will receive 70 mg/m2/day × 3 days prior to CD30 CAR T-cells
Patients will received 30 mg/m2/day × 3 days prior to CD30 CAR T-cells.

Was misst die Studie?

Primäre Ergebnismessungen

Ergebnis Maßnahme
Maßnahmenbeschreibung
Zeitfenster
To determine the RP2D of CD30 CAR T-cells
Zeitfenster: 1 year
dose escalation will occur for the CD30 CAR T-cells to determine optimal dose with no DLTs.
1 year

Mitarbeiter und Ermittler

Hier finden Sie Personen und Organisationen, die an dieser Studie beteiligt sind.

Ermittler

  • Hauptermittler: Mitchell Cairo, MD, New York Medical College

Studienaufzeichnungsdaten

Diese Daten verfolgen den Fortschritt der Übermittlung von Studienaufzeichnungen und zusammenfassenden Ergebnissen an ClinicalTrials.gov. Studienaufzeichnungen und gemeldete Ergebnisse werden von der National Library of Medicine (NLM) überprüft, um sicherzustellen, dass sie bestimmten Qualitätskontrollstandards entsprechen, bevor sie auf der öffentlichen Website veröffentlicht werden.

Haupttermine studieren

Studienbeginn (Geschätzt)

1. Oktober 2026

Primärer Abschluss (Geschätzt)

1. Dezember 2031

Studienabschluss (Geschätzt)

1. Dezember 2032

Studienanmeldedaten

Zuerst eingereicht

4. Mai 2026

Zuerst eingereicht, das die QC-Kriterien erfüllt hat

4. Mai 2026

Zuerst gepostet (Tatsächlich)

8. Mai 2026

Studienaufzeichnungsaktualisierungen

Letztes Update gepostet (Tatsächlich)

20. Mai 2026

Letztes eingereichtes Update, das die QC-Kriterien erfüllt

18. Mai 2026

Zuletzt verifiziert

1. Mai 2026

Mehr Informationen

Begriffe im Zusammenhang mit dieser Studie

Plan für individuelle Teilnehmerdaten (IPD)

Planen Sie, individuelle Teilnehmerdaten (IPD) zu teilen?

UNENTSCHIEDEN

Arzneimittel- und Geräteinformationen, Studienunterlagen

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Arzneimittelprodukt

Ja

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Geräteprodukt

Nein

Diese Informationen wurden ohne Änderungen direkt von der Website clinicaltrials.gov abgerufen. Wenn Sie Ihre Studiendaten ändern, entfernen oder aktualisieren möchten, wenden Sie sich bitte an register@clinicaltrials.gov. Sobald eine Änderung auf clinicaltrials.gov implementiert wird, wird diese automatisch auch auf unserer Website aktualisiert .

Klinische Studien zur Klassisches Hodgkin-Lymphom

Klinische Studien zur CD30+ CAR T-cells

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