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PD-1 Antibody and JAK1 Inhibitor for Newly Diagnosed Pediatric Hodgikin's Lympoma

10. Juni 2026 aktualisiert von: Shuhong Shen, Shanghai Jiao Tong University School of Medicine

A Prospective, Multicenter, Randomized Controlled Clinical Study of Camrelizumab in Combination With Ivarmacitinib as First-line Treatment for Pediatric Classical Hodgkin Lymphoma

A prospective, multicenter, randomized controlled clinical study of camrelizumab in combination with ivarmacitinib as first-line treatment for pediatric classical Hodgkin lymphoma

Studienübersicht

Status

Noch keine Rekrutierung

Bedingungen

Detaillierte Beschreibung

A prospective, multicenter, randomized controlled clinical study of camrelizumab in combination with ivarmacitinib as first-line treatment for pediatric classical Hodgkin lymphoma

Studientyp

Interventionell

Einschreibung (Geschätzt)

112

Phase

  • Phase 2
  • Phase 1

Kontakte und Standorte

Dieser Abschnitt enthält die Kontaktdaten derjenigen, die die Studie durchführen, und Informationen darüber, wo diese Studie durchgeführt wird.

Studienkontakt

Studienorte

    • Jiangsu
      • Xuzhou, Jiangsu, China, 221000

Teilnahmekriterien

Forscher suchen nach Personen, die einer bestimmten Beschreibung entsprechen, die als Auswahlkriterien bezeichnet werden. Einige Beispiele für diese Kriterien sind der allgemeine Gesundheitszustand einer Person oder frühere Behandlungen.

Zulassungskriterien

Studienberechtigtes Alter

  • Kind
  • Erwachsene

Akzeptiert gesunde Freiwillige

Nein

Beschreibung

Inclusion Criteria:

  1. Age 6-18 years, male or female;
  2. Histologically confirmed classic Hodgkin lymphoma;
  3. Newly diagnosed, previously untreated patients;
  4. Subjects must have at least one measurable lesion, defined as: a lymph node lesion with the longest diameter >1.5 cm on CT cross-sectional imaging; or an extranodal lesion with the longest diameter >1.0 cm;
  5. ECOG performance status (PS) 0-2;
  6. Life expectancy ≥3 months;
  7. All screening laboratory tests must be performed as required by the protocol and within 7 days prior to enrollment. The laboratory values obtained at screening must meet the following criteria:
  8. Hematology (without blood transfusion, G-CSF, or medication to correct abnormalities within 14 days prior to screening):

    • Hemoglobin (Hb) ≥70 g/L;
    • Absolute neutrophil count (ANC) ≥0.5×10⁹/L;
    • Platelet count (PLT) ≥30×10⁹/L;
  9. Biochemistry:

    • Direct bilirubin (DBIL) <2 × upper limit of normal (ULN);
    • Alanine aminotransferase (ALT) and aspartate aminotransferase (AST) ≤5 × ULN;
    • Serum creatinine clearance ≥40 mL/min;
  10. The patient or his/her legal guardian has signed the informed consent form (ICF) and voluntarily agrees to participate in this study.

Exclusion Criteria:

  1. Histopathologically confirmed nodular lymphocyte-predominant Hodgkin lymphoma (NLPHL);
  2. Prior anti-tumor therapy for classic Hodgkin lymphoma (cHL);
  3. Patients with central nervous system (CNS) involvement by lymphoma;
  4. Inability to swallow oral medication, or any other factor affecting oral drug administration and absorption;
  5. Presence of any active, known, or suspected autoimmune disease (subjects who are in a stable condition and do not require systemic immunosuppressive therapy are permitted to enroll);
  6. Use of immunosuppressive agents, including systemic corticosteroids, within 14 days prior to study drug administration (use of ≤10 mg/day prednisone or equivalent is permitted);
  7. History of other malignancies within the past 5 years;
  8. Severe cardiac dysfunction with ejection fraction (EF) <50%, or severe cardiac arrhythmia;
  9. Any arterial thromboembolic event within the past 6 months, including myocardial infarction, unstable angina, cerebrovascular accident, or transient ischemic attack;
  10. Active hepatitis B or hepatitis C infection;
  11. History of stroke or intracranial hemorrhage within the past 6 months;
  12. Known history of human immunodeficiency virus (HIV) positivity.

Studienplan

Dieser Abschnitt enthält Einzelheiten zum Studienplan, einschließlich des Studiendesigns und der Messung der Studieninhalte.

Wie ist die Studie aufgebaut?

Designdetails

  • Hauptzweck: Behandlung
  • Zuteilung: Zufällig
  • Interventionsmodell: Parallele Zuordnung
  • Maskierung: Keine (Offenes Etikett)

Waffen und Interventionen

Teilnehmergruppe / Arm
Intervention / Behandlung
Experimental: PD-1+JAK1i
PD-1+JAK1i (+AVD)
PD-1 inhibitor: 3 mg/kg, IV, D1, 22; JAK1i: 4mg/m2, PO, QD, D1-35;
Aktiver Komparator: PD-1
PD-1 (+AVD)
PD-1 inhibitor: 3 mg/kg, IV, D1, 22;

Was misst die Studie?

Primäre Ergebnismessungen

Ergebnis Maßnahme
Zeitfenster
Complete Metabolic Response,CMR
Zeitfenster: Up to 7 weeks(After the end of the 1st cycle PD-1 ± JAKi treatment period)
Up to 7 weeks(After the end of the 1st cycle PD-1 ± JAKi treatment period)

Mitarbeiter und Ermittler

Hier finden Sie Personen und Organisationen, die an dieser Studie beteiligt sind.

Studienaufzeichnungsdaten

Diese Daten verfolgen den Fortschritt der Übermittlung von Studienaufzeichnungen und zusammenfassenden Ergebnissen an ClinicalTrials.gov. Studienaufzeichnungen und gemeldete Ergebnisse werden von der National Library of Medicine (NLM) überprüft, um sicherzustellen, dass sie bestimmten Qualitätskontrollstandards entsprechen, bevor sie auf der öffentlichen Website veröffentlicht werden.

Haupttermine studieren

Studienbeginn (Geschätzt)

30. Juni 2026

Primärer Abschluss (Geschätzt)

30. September 2028

Studienabschluss (Geschätzt)

30. September 2030

Studienanmeldedaten

Zuerst eingereicht

5. Juni 2026

Zuerst eingereicht, das die QC-Kriterien erfüllt hat

10. Juni 2026

Zuerst gepostet (Tatsächlich)

11. Juni 2026

Studienaufzeichnungsaktualisierungen

Letztes Update gepostet (Tatsächlich)

11. Juni 2026

Letztes eingereichtes Update, das die QC-Kriterien erfüllt

10. Juni 2026

Zuletzt verifiziert

1. Juni 2026

Mehr Informationen

Begriffe im Zusammenhang mit dieser Studie

Arzneimittel- und Geräteinformationen, Studienunterlagen

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Arzneimittelprodukt

Nein

Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Geräteprodukt

Nein

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