- ICH GCP
- US-Register für klinische Studien
- Klinische Studie NCT07654283
Study of AHB-137 in Chronic Hepatitis B (CHB) Participants in North America and Europe Regions (ASPIRE-202)
12. Juni 2026 aktualisiert von: AusperBio Therapeutics Inc.
A Phase 2 Multi-center, Randomized, Open-label Study to Assess the Efficacy and Safety of AHB-137 in Nucleos(t)Ide Analogue-treated Participants With Chronic Hepatitis B in the North America and Europe Regions
This study is a randomized, open-label, multicenter phase 2 clinical trial to evaluate the efficacy and safety of AHB-137 injection in participants with CHB treated with Nucleos(t)ide Analogue (NAs).
Studienübersicht
Status
Noch keine Rekrutierung
Bedingungen
Intervention / Behandlung
Studientyp
Interventionell
Einschreibung (Geschätzt)
70
Phase
- Phase 2
Kontakte und Standorte
Dieser Abschnitt enthält die Kontaktdaten derjenigen, die die Studie durchführen, und Informationen darüber, wo diese Studie durchgeführt wird.
Studienkontakt
- Name: Maggie Davis
- Telefonnummer: (650) 650-2877
- E-Mail: ausperbioclinicaltrials@ausperbio.com
Studienorte
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Clichy, Frankreich, 92118
- Hôpital Beaujon
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Milan, Italien, 20122
- Clinica Mangiagalli
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Alberta
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Calgary, Alberta, Kanada, T2N 4N1
- University of Calgary
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Barcelona, Spanien, 8035
- Vall d'Hebron Hospital
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California
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Palo Alto, California, Vereinigte Staaten, 94304-1509
- Stanford University
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Maryland
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Baltimore, Maryland, Vereinigte Staaten, 21201-1009
- University of Maryland
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New York
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New York, New York, Vereinigte Staaten, 10016
- NYU Langone Health
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Texas
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San Antonio, Texas, Vereinigte Staaten, 78215-2100
- Texas Liver Institute
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London, Vereinigtes Königreich, SE5 9RS
- King's College Hospital
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Teilnahmekriterien
Forscher suchen nach Personen, die einer bestimmten Beschreibung entsprechen, die als Auswahlkriterien bezeichnet werden. Einige Beispiele für diese Kriterien sind der allgemeine Gesundheitszustand einer Person oder frühere Behandlungen.
Zulassungskriterien
Studienberechtigtes Alter
- Erwachsene
- Älterer Erwachsener
Akzeptiert gesunde Freiwillige
Nein
Beschreibung
Inclusion Criteria:
Participants are eligible to be included in the study only if all of the following criteria apply:
- Adults ≥18 years of age and up to 65 years of age (inclusive) at Screening who are able to provide informed consent, comply with study procedures, and agree to discontinue nucleos(t)ide analog (NA) therapy if protocol-defined discontinuation criteria are met.
- Body mass index (BMI) ≤35 kg/m².
- Documented chronic hepatitis B virus (HBV) infection for ≥6 months prior to randomization, defined by hepatitis B surface antigen (HBsAg) positivity or detectable HBV DNA.
- Receiving stable, approved nucleos(t)ide analog (NA) monotherapy for ≥6 months prior to randomization.
- HBV DNA meeting protocol-specified virologic criteria at Screening.
- Hepatitis B surface antigen (HBsAg) level meeting protocol-specified virologic criteria at Screening.
- Alanine aminotransferase (ALT) meeting protocol-specified criteria at Screening.
- Screening electrocardiogram (ECG) without clinically significant abnormalities and with a Fridericia-corrected QT interval (QTcF) ≤450 msec for males or ≤470 msec for females.
- Females of childbearing potential must not be breastfeeding and must have a negative serum pregnancy test at Screening and a negative urine pregnancy test prior to first dose.
- Males and female participants of childbearing potential must agree to use protocol-specified effective contraception during the dosing period and for ≥6 months after the last dose of AHB-137.
Exclusion Criteria:
Participants will be excluded from the study if any of the following criteria apply:
- Clinically significant disease other than chronic hepatitis B virus (HBV) infection.
- Concomitant clinically significant liver disease.
- Any severe infection (other than chronic HBV infection) within 1 month prior to randomization.
- History of immune thrombocytopenia.
- Current suspected liver cirrhosis and/or evidence of cirrhosis by protocol-specified criteria for FibroScan® or equivalent imaging modality (e.g., ultrasound elastography); historical FibroScan® (or equivalent) results with documentation within 6 months from screening is acceptable.
- History of liver cirrhosis defined by liver biopsy or by FibroScan® or equivalent imaging modality using protocol-specified criteria.
- Prior history of, current diagnosis of, or suspected hepatocellular carcinoma (HCC), or alpha-fetoprotein (AFP) ≥20 ng/mL at Screening.
- History of extrahepatic diseases potentially associated with HBV infection.
- Laboratory evidence of active infection with human immunodeficiency virus (HIV), hepatitis C virus (HCV), hepatitis D virus (HDV), or active syphilis. Participants with positive HCV or HDV serology and documented negative HCV RNA or HDV RNA, respectively, are eligible.
- Protocol-specified abnormal laboratory values at Screening.
- History of vasculitis or presence of signs or symptoms suggestive of vasculitis, or history or presence of diseases associated with vasculitis.
- History of malignancy within 5 years prior to Screening, except for adequately treated non-melanoma skin cancer. Participants currently undergoing evaluation for potential malignancy are excluded.
- History of hypersensitivity or allergy to any component of the investigational product (IP).
- Major trauma or major surgery within 3 months prior to Screening, or planned surgery during the study period unless eligibility is confirmed by the Medical Monitor.
- Current alcohol or substance abuse judged by the Investigator to potentially interfere with participant compliance.
- Female participants who are pregnant, breastfeeding, planning pregnancy during the study, or unwilling to refrain from egg donation and/or in vitro fertilization during the study.
Participation in another clinical trial or receipt of any investigational product prior to first dose in this study within:
- Five half-lives (if known) or twice the duration of biological effect (if known), whichever is longer, or
- Six months, if neither half-life nor duration of effect is known
- Prior treatment with antisense oligonucleotides (ASOs) or small interfering RNA (siRNA)-based therapies.
Any of the following prior or concomitant therapies:
- Prolonged use of immunomodulators (e.g., corticosteroids, methotrexate), cytotoxic drugs, or biologics (e.g., monoclonal antibodies) within 6 months prior to first IP administration, except for short-term treatment (≤2 weeks) or topical/inhaled corticosteroids
- Interferon therapy within 12 months prior to first dose
- Vaccination within 1 month prior to Screening, except for influenza or SARS-CoV-2 (COVID-19) vaccination or booster
- Current treatment with bulevirtide
- Requirement for long-term regular use of anticoagulants (e.g., warfarin, factor Xa inhibitors) or antiplatelet agents (e.g., clopidogrel or regular aspirin), except for low-dose aspirin.
- Any other condition or circumstance that, in the Investigator's judgment, would make the participant unsuitable for participation in the study.
Studienplan
Dieser Abschnitt enthält Einzelheiten zum Studienplan, einschließlich des Studiendesigns und der Messung der Studieninhalte.
Wie ist die Studie aufgebaut?
Designdetails
- Hauptzweck: Behandlung
- Zuteilung: Zufällig
- Interventionsmodell: Parallele Zuordnung
- Maskierung: Keine (Offenes Etikett)
Waffen und Interventionen
Teilnehmergruppe / Arm |
Intervention / Behandlung |
|---|---|
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Experimental: Arm A: Dose Regimen A
Participants receive AHB-137 according to dosing regimen A.
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Subkutane Injektion
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Experimental: Arm B: Dose Regimen B
Participants receive AHB-137 according to dosing regimen B.
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Subkutane Injektion
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Was misst die Studie?
Primäre Ergebnismessungen
Ergebnis Maßnahme |
Zeitfenster |
|---|---|
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Proportion of participants with persistent HBsAg < limit of detection (LOD) and HBV DNA < lower limit of quantification (LLOQ)
Zeitfenster: 24 Weeks post AHB-137 treatment (Week 48)
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24 Weeks post AHB-137 treatment (Week 48)
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Sekundäre Ergebnismessungen
Ergebnis Maßnahme |
Maßnahmenbeschreibung |
Zeitfenster |
|---|---|---|
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Anteil der Teilnehmer, die die Kriterien für das Absetzen von Nukleos(t)id-Analoga (NA) erfüllen
Zeitfenster: Woche 48
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Woche 48
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Anteil der Teilnehmer mit Anti-HBs-Serokonversion (mit Hepatitis-B-Oberflächenantikörper [HBsAb] > 10 IE/L)
Zeitfenster: Wochen 24, 48 und 72
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Wochen 24, 48 und 72
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Anteil der Teilnehmer, die einen virologischen Rückfall erleben
Zeitfenster: Von Baseline bis Woche 72
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Von Baseline bis Woche 72
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Fläche unter der Plasmakonzentrations-Zeit-Kurve (AUC) von AHB-137
Zeitfenster: Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probenentnahme (Woche 48)
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Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probenentnahme (Woche 48)
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Konzentration am Ende des Dosierungsintervalls (Ct) von AHB-137
Zeitfenster: Vom ersten Tag der Verabreichung (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probenentnahme (Woche 48)
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Vom ersten Tag der Verabreichung (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probenentnahme (Woche 48)
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Maximale beobachtete Plasmakonzentration (Cmax) von AHB-137
Zeitfenster: Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probennahme (Woche 48)
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Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der pharmakokinetischen Probennahme (Woche 48)
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Zeit bis zur maximal beobachteten Plasmakonzentration (Tmax) von AHB-137
Zeitfenster: Vom ersten Dosierungstag (Tag 1) bis zum Ende der Pharmakokinetik-Probenahme (Woche 48)
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Vom ersten Dosierungstag (Tag 1) bis zum Ende der Pharmakokinetik-Probenahme (Woche 48)
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Scheinbare Plasmaclearance (CL/F) von AHB-137
Zeitfenster: Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der Pharmakokinetik-Probenahme (Woche 48)
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Vom ersten Tag der Einnahme (Tag 1) bis zum Ende der Pharmakokinetik-Probenahme (Woche 48)
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Proportion of participants with HBsAg < LOD and HBV DNA < LLOQ
Zeitfenster: Off-treatment follow-up (Week 48 to 72)
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Off-treatment follow-up (Week 48 to 72)
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Proportion of participants with HBsAg < LOD
Zeitfenster: Week 72
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Week 72
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Proportion of participants with HBV DNA < LLOQ
Zeitfenster: From baseline through Week 72
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From baseline through Week 72
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Proportion of participants with protocol-defined virologic response for HBsAg and HBV DNA post AHB-137 treatment
Zeitfenster: 24 weeks post AHB-137 treatment
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24 weeks post AHB-137 treatment
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Proportion of participants with protocol-defined virologic response for HBsAg and HBV DNA at weeks 48 and 72
Zeitfenster: 24 weeks post AHB-137 treatment and at Week 72
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24 weeks post AHB-137 treatment and at Week 72
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Proportion of participants with protocol-defined virologic response for HBsAg and HBV DNA
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with HBsAg < or ≥ LOD (0.05 IU/mL) and/or HBV DNA < or ≥ LLOQ
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with highly sensitive HBsAg < LOD (0.005 IU/mL)
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with protocol-defined levels of HBsAg
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Categorical change from baseline in HBsAg levels, defined as reductions of ≥0.5, ≥1.0, ≥1.5, ≥2.0, or ≥3.0 log₁₀ IU/mL, assessed at each scheduled study visit
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Quantitative hepatitis B virologic and serologic markers over time
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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Actual values and change from baseline over time in available quantitative hepatitis B surface antigen (HBsAg), hepatitis B surface antibody (HBsAb), hepatitis B virus (HBV) DNA, HBV ribonucleic acid (RNA), hepatitis B core-related antigen (HBcrAg), hepatitis B e antibody (HBeAb), and qualitative and/or quantitative hepatitis B e antigen (HBeAg), summarized descriptively.
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From baseline through end of study (Week 72)
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Time from nucleos(t)ide analog (NA) therapy discontinuation to virologic relapse
Zeitfenster: From NA therapy discontinuation (Week 48) through end of follow-up (Week 72)
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From NA therapy discontinuation (Week 48) through end of follow-up (Week 72)
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Change from baseline in alanine aminotransferase (ALT)
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with baseline ALT above the upper limit of normal (ULN) who achieve ALT normalization
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of patients with drug-resistant mutations
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with treatment-emergent adverse events (TEAEs)
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Proportion of participants who experience treatment-emergent adverse events (TEAEs), serious adverse events (SAEs), and adverse events leading to discontinuation of study treatment.
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Proportion of participants with detectable anti-drug antibody (ADA) to AHB-137 and corresponding ADA titers
Zeitfenster: From baseline through end of study (Week 72)
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From baseline through end of study (Week 72)
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Area Under the Plasma Concentration-Time Curve (AUC) of AHB-137
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Plasma Concentration of AHB-137 at the End of the Dosing Interval (Cτ)
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Maximum Observed Plasma Concentration (Cmax) of AHB-137
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Time to Maximum Observed Plasma Concentration (Tmax) of AHB-137
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Apparent Plasma Clearance (CL/F) of AHB-137
Zeitfenster: From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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From first dose (Day 1) through end of study (Week 72)
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Mitarbeiter und Ermittler
Hier finden Sie Personen und Organisationen, die an dieser Studie beteiligt sind.
Sponsor
Ermittler
- Studienleiter: Audrey Lau, MD, PhD, AusperBio Therapeutics Inc.
Studienaufzeichnungsdaten
Diese Daten verfolgen den Fortschritt der Übermittlung von Studienaufzeichnungen und zusammenfassenden Ergebnissen an ClinicalTrials.gov. Studienaufzeichnungen und gemeldete Ergebnisse werden von der National Library of Medicine (NLM) überprüft, um sicherzustellen, dass sie bestimmten Qualitätskontrollstandards entsprechen, bevor sie auf der öffentlichen Website veröffentlicht werden.
Haupttermine studieren
Studienbeginn (Geschätzt)
17. Juni 2026
Primärer Abschluss (Geschätzt)
24. März 2027
Studienabschluss (Geschätzt)
26. Juli 2028
Studienanmeldedaten
Zuerst eingereicht
28. Mai 2026
Zuerst eingereicht, das die QC-Kriterien erfüllt hat
12. Juni 2026
Zuerst gepostet (Tatsächlich)
17. Juni 2026
Studienaufzeichnungsaktualisierungen
Letztes Update gepostet (Tatsächlich)
17. Juni 2026
Letztes eingereichtes Update, das die QC-Kriterien erfüllt
12. Juni 2026
Zuletzt verifiziert
1. Juni 2026
Mehr Informationen
Begriffe im Zusammenhang mit dieser Studie
Schlüsselwörter
- Pathologische Prozesse
- Erkrankungen des Verdauungssystems
- Viruserkrankungen
- Hepatitis
- Hepatitis B
- Chronische Hepatitis
- Infektionen
- Leberkrankheiten
- DNA-Virusinfektionen
- Chronische Erkrankung
- Nukleos(t)id-Analogon
- Chronische Hepatitis B
- Hepatitis B Virus
- E-Antigen des Hepatitis-B-Virus
- Antisense-Oligonukleotid
- Krankheitsattribute
- Hepatitis B, chronisch
- Übertragbare Krankheiten
- Hepatitis, viral, menschlich
- Nukleos(t)id-Analog
- Durch Blut übertragene Infektionen
- Pathologische Zustände, Anzeichen und Symptome
- AHB-137
Zusätzliche relevante MeSH-Bedingungen
- Hepadnaviridae-Infektionen
- Durch Blut übertragene Infektionen
- Erkrankungen des Verdauungssystems
- Hepatitis
- Infektionen
- Übertragbare Krankheiten
- Leberkrankheiten
- Hepatitis B
- Hepatitis B, chronisch
- Hepatitis, chronisch
- Viruserkrankungen
- DNA-Virusinfektionen
- Pathologische Prozesse
- Krankheitsattribute
- Chronische Erkrankung
- Pathologische Zustände, Anzeichen und Symptome
- Hepatitis, viral, menschlich
Andere Studien-ID-Nummern
- AB-10-8012
- 2025-524159-30-00 (Ctis)
Plan für individuelle Teilnehmerdaten (IPD)
Planen Sie, individuelle Teilnehmerdaten (IPD) zu teilen?
NEIN
Arzneimittel- und Geräteinformationen, Studienunterlagen
Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Arzneimittelprodukt
Ja
Studiert ein von der US-amerikanischen FDA reguliertes Geräteprodukt
Nein
Diese Informationen wurden ohne Änderungen direkt von der Website clinicaltrials.gov abgerufen. Wenn Sie Ihre Studiendaten ändern, entfernen oder aktualisieren möchten, wenden Sie sich bitte an register@clinicaltrials.gov. Sobald eine Änderung auf clinicaltrials.gov implementiert wird, wird diese automatisch auch auf unserer Website aktualisiert .
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